Φόρτωση ...
Ο ακρογωνιαίος λίθος για την εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα. Ένας κινητήρας για να λειτουργεί σωστά και να «ζήσει» αρκετά χρόνια, πρέπει να λιπαίνεται σωστά. Η επιλογή του σωστού λιπαντικού είναι μείζονος σημασίας.
Το DFI Oil συνιστάται για χρήση σε κινητήρες δύο χρόνων Mercury® ή Mariner® Optimax® και DFI. Δεν προορίζεται για χρήση σε κινητήρες που απαιτούν λάδι TC-W3.
FC-W και FC-W Catalyst Compatible. Χρησιμοποιείται σε 4-Stroke κινητήρες, για θερμοκρασίες λειτουργίας κάτω των 4°C και για κινητήρες με χειροκίνητη εκκίνηση κάτω των 30 ίππων (hp).
H Bel-Ray Gear Saver Hypoid Gear Oil προσφέρει αξεπέραστη προστασία και πληρει τις απαιτήσεις API GL-4 και GL-5.Κατάλληλο για ξηρούς συμπλέκτες.Μειώνει τη φθορά εξαρτημάτωνΓια μοτοσικλέτες και ATV
Προδιαγραφές - συστάσεις API: GL-4, Case: MS 1207 / MS 1209 Εγκρίσεις ZF: TE-ML 03E / 03L / 05F / 17E / 21F, Caterpillar: TO-2, Volvo: 97303:018 / WB 101, Ford: M2C-134D, New Holland: FNHA-2-C.201.00, AGCO: 821 XL, John Deere: JDM-J20C, Massey-Ferguson: CMS M1145 / M1143 / M1141 / M1135
Προδιαγραφές - συστάσεις Allison: C4, Komatsu, Komatsu - Dresser, Eaton, Eaton Fuller, Dana, Rockwell Εγκρίσεις Caterpillar Tractor: TO-4, ZF: TE-ML 03C
Υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις των κυριότερων κατασκευαστών όπως: DAVID BROWN, ISO 12925-1 Type CKS
Έχουν την έγκριση της FLENDER και άλλων κατασκευαστών μειωτήρων. ISO 12925-1 Type CKD, ANSI/AGMA 9005-D94, US STEEL 224 FLENDER AG, DAVID BROWN SI.53.101.
CINCINNATI P-50 (ISO 220)/P-47(ISO 68), ISO 19378 / ISO 6743-13 GA & GB, DIN CGLP